söndag 14 mars 2010

Sommarsmycken!





Kanske är det för tidigt med sommarsmycken men jag kan faktiskt inte låta bli att lägga in dom här bilderna på mitt mest somriga smycke igen. Visade det ju häromdagen som ett mamma/barn smycke.
Vuxenhalsbandet sålde jag ju förra året lagom till midsommar men flickhalsbandet har blivit kvar. Så idag fick jag inspirationen att göra ett armband till det också, så nu finns det till salu som ett set med halsband och armband till en tjej som vill vara sommarfin!
Titta in i bloggshopen under kvällen, det kommer att läggas in där.
Kram Marie-Louise

3 kommentarer:

Mervis smycken/Sländan sa...

Dina smycken som du presenterar som somriga, är verkligen det. Ville också visa upp ngt somrigt när du hade ett upprop om det för ngn vecka sedan. Men kände att jag inte hade ngt så klockrent somrigt som dina smycken...

Smycken och Smulor sa...

Nej men det är ju inte alltid det går att säga att ett smycke är somrigt eller vintrigt men ibland så utstrålar det ju bara en sak! Du Mervi har ju gjort ett fint vintersmycke ju. Nåt resultat i den tävlingen ännu?

Mervis smycken/Sländan sa...

Ja, jag har fått veta resultatet, vann inte. Men med den konkurrensen är det rätt ok...