onsdag 10 mars 2010

Färgsprakande smycken...

...det är ju inte jag känd för men ville visa er ett foto på ett armband som verkligen sprutar eld!
Det här med att fotografera smycken är ju inte lätt, så här blev några av korten jag tog i helgen. Det är fasetterade pärlor som verkligen gnistrar i solen. Brukar aldrig fotografera i solljus men ibland vill man ju testa lite, och så här blev det (helt oredigerat för övrigt)!
Hur kortet blev sen har jag ju redan visat både här och på smyckesbloggen.
Har fått in några bidrag till min utmaning om att visa upp sitt somrigaste smycke. Är du intresserad så scrolla ner eller klicka här!
Hoppas ni har en bra vecka!
Marie-Louise

4 kommentarer:

Malin sa...

Bli vän med kameran, så är det bara!! Attans att man måste planera. Mina foton är fortfarande "snapshots". Ingen människa kan väl tro att jag var ordförande i Vellinge fotoklubbs ungdomssektion. Kunde allt om slutartider & bländare.. Teflonminne och ny teknik.. Ibland blir ett experiment förbaskat lyckat!

Lottie sa...

Spara några smycken till Sthlm i april.
KRAM Lottie

Smycken och Smulor sa...

Lottie, ska jag ta med mig smycken till sthlm? Det går nog bra om ni vill det!
För er som inte vet ska jag på tjejträff med mitt "gamla" tjejgäng i april... samma helg som det är Facett i Sthlm. Så jag är i närheten av alla er pärlare men inte tillräckligt nära....

Catrin sa...

Så härliga färger! Och så snyggt foto. Ibland är dom bästa fotona just de oredigerade :-)