lördag 6 mars 2010

Rosa och rött

Veckans blomma hemma hos Smycken och Smulor, chrysantemum och vaxblomma... riktigt härligt rosa...

... precis som dagens smycke hos Smycken och Smulor,
rosa och rött i en härligt kombination.
Halsband och armband av fasetterade glaspärlor.


Ja det var allt för idag mina vänner,
titta gärna in i bloggshopen för där kommer det lite nyheter.
Sen vill jag ju gärna att ni deltar i min sommarutmaning, scrolla ner till nästa inlägg för att kolla in den!
Kramar från Marie-Louise


4 kommentarer:

C De-sign sa...

Har en liten utlottning inne hos mig, välkommen in att deltaga! Kram fr C

messini design sa...

Så vackert! Jag gillar hur du gjort hänget med 3 pärlor! Jag visade min mamma din blogg i dag, hon tyckte den var såååå fin! :D De foton du tagit på blommorna är det den kameran du nämner? Är det en kompakt eller system? Fotona är underbart vackra!

Smycken och Smulor sa...

Tar alla foton med vår Canon 350D. Det är en systemkamera, och det är spännande att experimentera med olika inställningar hela tiden. En och samma inställning ger olika resultat utan att jag vet varför. Det är lika spännande att se resultatet varje gång. Roligt är det för jag känner att jag börjar lära känna kameran mer och mer....

Katarina sa...

Vilket jättesnyggt hänge på halsbandet! :)
Kram!