onsdag 27 januari 2010

10 000...


besök har gjorts på min blogg sen jag gjorde mitt första inlägg här på Smycken och Smulor!!!

Nu har jag ju inte haft räknare hela tiden så några fler är det väl, men det är ändå en milstolpe för mig att så många vill se vad jag pysslar med här hemma när resten av familjen ligger och sover.

Ja det är faktiskt sena kvällar som det finns tid och lugn för mig att skapa.

Om ni vill se mitt allra första inlägg klicka på länken ovanför. (Det är inte mitt bästa inlägg precis!)

TACK alla ni som kommer tillbaka och ger mig ny inspiration,kraft och energi med era fina små ord och komplimanger!

Jag är så GLAD att jag har fått kontakt med er och hoppas vi fortsätter med det länge till.

Välkommen tillbaka igen och igen och igen.

Kramar från Marie-Louise

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till alla besökare.Vad skoj.Gulliga hjärtan.Kan man beställa dom?kostar?Ha en fin kväll Varmkram Rita ♥

hemma hos lilla mej sa...

1000 tack får du gärna göra dom var söta .Ha det gott kram Rita ♥

Liselott Zeijlon sa...

Åhhh vad roligt med så många som har tittat in hos dig..
Jättesöta hjärtan.. vad är dom tillverkade av?

anette sa...

Så härligt att höra att hela 10 000 besökt din sida, och som du skriver, säkert fler. KUL, vilken genomslagskraft IT har!!

Pennie sa...

Oj vad roligt med sa manga besokare!! jag skaffade raknare ett tag efter jag startade mina bloggar sa vette sjutton hur manga det egentligen ar som kikar in.

keamar fran Pennie!!

messini design sa...

Vad kul att jag är en av dem som upptäckte din finfina blogg, ja eller Petra då! :D

Kram!