söndag 8 februari 2009

Asta står modell!




Idag har jag lagt in lite nya bilder på Små Smulor, Asta har varit modell och jag tycker hon gjorde det bra, hon är ju lite "petit" (och sné) jämför med Astrid och Agnes så halsbanden hänger lite annorlunda, men jag blev nöjd med fotona. Just det här halsbandet som Asta har på sig är en favorit i repris kan man säga. Runda silverfärgade länkar med sötvattenpärlor emellan, just dessa har färgen "mörk metall", och halsbandet kan hängas långt eller kort, kolla in i skafferiet får ni se mer detaljerat.

Kram!

3 kommentarer:

www.mariante.se sa...

Slumpen tog mej hit!
Passar på att kika runt, önskar dej en trevlig vecka och hälsar dej välkommen till min blogg!

H@nn@ sa...

Hej, tack för kommentaren. Känner igen mycket av smyckesdelarna du arbetar med. Riktigt snygga.. :)

Ha en bra dag

Kramar Hanna

Suss sa...

Hej!
Tack för kommentaren :)
Vi har ändrat adress för bloggen och eftersom jag är ganska så ny på det här så vet jag inte om du ser det automatiskt.
Hur som helst så är den nya adressen: www.krickedesign.blogspot.com
Må så gott!
//Susann