söndag 22 november 2009

Välkommen på Öppet Hus!









Halsbandet ovan är sålt!



Det har blivit dags för öppet hus hos Smycken och Smulor!
Lördagen den 28/11 kl 12-16
har jag öppet för dig som vill titta på smycken, stickade vantar, sjalar, "vintageväskor" och lite keramik.
Det kan väl vara bra att vara ute i god tid med julklapparna!
Jag bjuder på kaffe och tilltugg.
Välkommen till Kattekullevägen 9, Kungsbacka.
Glöm inte utlottningen av de röda smyckena som pågår en vecka till,
scrolla ner lite till bara!
Marie-Louise
(Armbandet på bilden längst ned är sålt!)

7 kommentarer:

Elisa Day sa...

Hade gärna besökt dig om jag bott närmare! Kram

messini design sa...

Vad mysigt! Själv ska jag gå till en skönhetssalong, har presntkort! :)

Vi i stan sa...

Hej hej! Ja, jag är lyckligt lottad som har nära till Lustfyllt =)
Jag såg inte att min gamla text från min gamla blogg om smycken hade följt med till min nya blogg. Men vill du se mina smycken så kan du kolla min hemsida livdesign.se.

Dina smycken är förövrigt jätte läckra =)

Hoppas din söndag varit bra =)

Kram malin

Kamomilla sa...

hej!
tack för din hälsning hos mig! Roligt att du ville vara med i utlottningen.
Vilka fantastiska smycken du gör, het underbara!
Kamomilla

Unknown sa...

Hej, tack för din kommentar:-)
Det var en otroligt spännande resa som jag gjort och väldigt inspirerande.
Med båt tar frakten flera veckor och eftersom vi har lite dåligt med tid tills Formex i Januari så skickar vi denna leverans med flyg.
Jag har återförsäljare sedan tidigare, men tanken är att hitta många fler på Formex.
Ha en mysig helg
Kram

Katarina sa...

Jättefina foton som vanligt! Lycka till idag! Hoppas många kommer och köper dina snygga smycken! Funderar på om jag ska låna din idé om öppet hus...?
Kram!

C De-sign sa...

Det är ju synd att vårt land är avlångt och att man inte kan köra kors och tvärs...eller hinner... Hoppas verkligen att du haft mycket folk och att du är nöjd! Önskar dig en fortsatt stämningsfull första advent! Kram fr C