tisdag 3 november 2009

Vackra och inspirerande...




tycker jag att dessa papier maché feér är. Det är en fransk blogg som du hittar till HÄR som jag brukar besöka, men jag förstår nästan inte ett ord av det som skrivs där tyvärr.
Kanske du gör det???
Jag tänker ha en liten utlottning av ett smycke snart, jag går och funderar på vad jag ska ha för smycke bara...
Kanske ett set med halsband och armband/örhängen?
Det vore kanske skoj att vinna nåt lagom till det är dags att gå på glöggfester och adventsmiddagar?
Nåväl, jag klurar på det några dagar till och återkommer när jag har kunnat fotografera i dagsljus, tycker det är alldelens för mörkt om dagarna nu när jag kommer hem från jobbet.
Må så gott allihop!
Kram Marie-Louise


3 kommentarer:

messini design sa...

oerhört vackert, ska kika in där sen när barnen somnat...ja visst är det tråkigt med mörkret, jag tror jag har 10 alster som ligger här ofotade...
Tävlingar är kul, funderar på att ha en efter jul, ja efter dig i i så fall. :)

Catarina sa...

Tack så mycket..lite söta är dom allt ;))
Ibland kan det räcka med att titta på bilderna ;))
Visst är dt en tråkig årstid, känns som natten nästan hela dagen..Usch å fy.
Ha det bra//Catarina

Jenny Persson sa...

Vilka fina feer! Ska ta och kolla in den där sidan efter att jag tagit hand om min hostande lilla katt.

Kram/ Jenny