onsdag 11 november 2009

I väntan på egna foton








Jag älskar vit keramik och en av de första bloggarna jag hittade när jag upptäckte bloggandet i slutet på 2007 var
Lena Ihrman heter keramikern som gör de vackraste tingen jag sett. Hon är nog en allkonstnär för hon målar fantastiska tavlor också.
Många bloggare beskriver Lena och hennes affär som helt underbart ljuvlig(a) och jag har inte varit där... ännu!
Måste, måste, måste...
Länken här ovan går till hennes hemsida där det finns mycket fint att titta på.
Tyvärr har bloggen legat nere sedan mer än ett år men den finns fortfarande kvar så man kan titta in och inspireras ändå.
Kanske har ni läst nåt reportage i någon inredningstidning om hennes hem också? Det har jag och hon verkar ha ett fantastiskt hem!
Så har du lite tid över, klicka dig vidare till Lustfyllt, och dröm dig bort...
Kram Marie-Louise







2 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vackra bilder! Brukar också läsa den bloggen. Barcelona var underbart, så åk dit om du får chansen. kram

Vi i stan sa...

Jag kan inget annat säga än "åkt till Lustfyllt!" Jag är där nästan varje helg och insuper miljön (som slår en med häpnad)


Ha en fin dag!

Malin