lördag 2 maj 2009

Vitt vitt vitt...

Körsbärsblommornas högtid är nu! Jag kunde inte låta bli att plocka in ett par kvistar.
Tänk så många vackra träd vi har som blommar just nu!






Hjärtan på tråd i egen ringlad keramikkruka.


Även här keramik av mig, ringlad stengodslera med järnoxid under glasyren för att få den rostiga effekten.




En liten söt ljusstake inhandlad på Floras kulle i Lindome.


Nyputsade fönster, härligt!


Avslutningsvis så här på mitt vita inlägg så önskar jag er skön helg!

Även smyckena som jag kommer att lotta ut går i det vita temat.


Kram M-L


Hoppsan hejsan, det finns visst ett till inlägg från idag, scrolla ner lite till.....

1 kommentar:

Ofelias Hus sa...

Kul att du deltar i min tävling!

Men vad duktig du är med keramiken...de var precis i min stil....

Vet du, att här i Luleå får vi köpa körsbärskvistar hos floristen...2 för 129.- betalade jag, sedan slog de aldrig ut...attans dyra kvistar...njut av de som du kan plocka in...

Kram,
Anette