lördag 2 maj 2009

Utlottning!

4000 besökare!!! Stora sötvattenpärlor och silverfolierat stort glashjärta.

(Bilden ovan och nedanför)



Emaljerat hjärta på grov silverfärgad kedja!
Hamrat och stansat hjärta med textilrem du själv kan bestämma längden!





För att fira det faktum att Smycken och Smulor haft 4000 besökare och att 1000 besök gjorts i mitt galleri Små Smulor

lottar jag ut dessa 3 halsband till er!


För att delta i utlottningen vill jag att du lämnar en kommentar här på detta inlägg och om du har en blogg kopiera gärna någon av bilderna och länka hit från din blogg så fler får chansen att vara med!

Har du ingen blogg lämnar du bara din röst här alt. mejlar mig din röst.

Utlottningen pågår tom söndagen den 24 maj kl 12.

Alla smycken ovan är Smycken och Smulors egen design!


Nu önskar jag er alla Lycka till och hoppas att ni är många som vill delta!


Kram från Marie-Louise

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vackra smycken till utlottning.Jag tycker om dem alla, med ett litet extra plus rill silverhjärtat.Blir alltid lika glad av att titta på alla fina smycken och alt annat på din blogg.
Kram / Birgitta

Therese Meyner sa...

Jättefina smycken. Vill gärna vinna...

Anonym sa...

Hej Mimmi!! jag gillar hjärtat m läderremmen, vill gärna vinna!!
Kram Annelie.

julia sa...

tjenare mimmi!! jag gillar jätte mycket halsbandet med sötvattenpärlor och ett glas hjärta fast alla var ju jätte fina vill ha alla <333 stora bamse kramar julia

ulla-britt sa...

hejhej jag gillar halsbandet med hjärtat som det står lycka på. jag vill gärna vinna det :).

Mli´s hörna sa...

Jättefina smycken du gör! Vart har du köpt dina stansningsverktyg?
Jag skulle gärna vinna något av dessa 3 fina halsbanden =)
Kram Mli

Maritha sa...

Hallo Mimmi

Som du vet så gillar jag allt du gör. Hoppas jag vinner något nytt.

Kram Maritha

Helena sa...

Hej! Vill jättegärna vara med! Alla halsbanden är superfina! Kram Helena

Floras Kulle sa...

Vilka läckerbitar!
Såklart att jag vill vara med.
Särskilt gillar jag "lycko"-hjärtat, om man får välja... Fast egentligen glashjärtat, men jag har redan ett sådant som jag använt jättemycket!
Länkar såklart från bloggen!
KRAM:
Annette

idémakeriet sa...

Yes jag vill vara med.
Det skulle vara en fröjd att vinna en sån fin halsband av dig.
Kanske ,kanske vi har tur nu.
Grattis förresten till antal besökare. Tillverkar man såna fina saker får man ju också många besökaren.
Ha det så gott i helgen.
Kram på dig.
Tack för att du tipsade mig om tävlingen.
Kram Gerda