söndag 17 maj 2009

Det är mycket rosa nu!

Jag måste ha en rosa period nu, titta bara här... Rosa pioner inköpta på torget blev fotograferade tillsammans med ett halsband med rosa keramikpärlor och snäckskal.

En sån härlig känsla det gav åt bilden.



Snart blommar de i trädgården också, knopparna växer och växer.


Här ovan är en detalj till från halsbandet.

Här nedanför ett gäng med armband och ett halsband i rosa.














Det var väl mycket rosa eller hur? Men jag kan också säga att jag även har andra färger på gång, blåa sötvattenpärlor är inhandlade och vad jag ska göra med dom... ja det får vi se.

Fortsätt att scrolla nedåt så kommer du till min utlottning alt. att du klickar HÄR så kommer du dit!

Ha det gott/ Marie-Louise









3 kommentarer:

Helena sa...

hej! Vilken mysig blogg och vilka härliga smycken! Ska kika in din tävling också, jag har en liten utlottning på min blogg också ifall du är intresserad! Ha en bra dag! Kram Helena

Floras Kulle sa...

Så himla härligt med pionen och det rosa! Jag köpte "fusk-pioner" på IKEA, bara för att kunna ha dem året runt. Inte riktigt samma sak, men, men...

Butiken är öppen som vanligt på lördag, Marie kommer att stå där.
Så vill du komma förbi är du välkommen!

KRAM:
Annette

Lisa Marklund sa...

Tack för din fina kommentar hos mig. Men vilka vackra smycken,gör du dom själv? Om du gör dom själv har jag ett tips på en super pärlaffär på nätet. Det är en fd arbetskamrat till mig som startat shopen. http://www.parlfynd.se/ är adressen.
Kramar till dig - Lisa