fredag 9 januari 2009

Tänkte att jag...

skulle visa ett halsband jag gjorde i måndags med inspiration från Kricke Design! Ja det är så att jag hittade in på hennes hemsida i måndags och blev väldigt inspirerad, så otroligt mycket fina smycken i min smak!( Bilden här ovanför går inte att förstora för om man klickar på den hamnar man på Kricke Design, och jag har ingen aning om hur det blev så, och jag kan inte ta bort det heller! Är det nån som vet hur man gör?Kontakta mig gärna.)
Kricke Designs smycken har jag tidigare sett på Alfons på Kungsmässan i Kungsbacka och jag fastnade omedelbart för designen och tittade in i affären då och då för att kolla på nya halsband. Det var inte förrän i denna veckan jag kom på att jag kunde googla lite på namnet och jag hittade då en hemsida med många fina smycken!
Jag gillar verkligen mötet mellan det tuffa och glamorösa i dessa smycken! Så titta in på KrickeDesign och njut av vackra smycken du också!


Jag måste ju säga att det är roligt att inspireras av andra och det gör väl de flesta när man ser nåt man gillar, det måste ni väl hålla med om!?!

Och idag råkade jag träffa henne, kvinnan bakom Kricke Design, på en Salong där hon säljer sina smycken och vi bytte några ord, och kanske hon tittar in här nån dag också, så lite inspiration hoppas jag kanske jag får bjuda på!?!

Kul att träffa dig "Kricke" !


Vilket konstigt sammanträffande idag men det var roligt tycker jag!

och du... även jag bloggar om dig nu;-)
Hälsningar från Marie-Louise



3 kommentarer:

Zandra sa...

Snyggt! Det är en suverän väg att gå- att inspireras av andra :-)

Mill sa...

Vacker! Håller med Z här ovan!

Suss sa...

Lite roligt att jag hittade din blogg :)
Hälsa gärna på hos oss!
http://wwwkrickedesignsblogg-suss.blogspot.com
MVH
Susann