tisdag 16 september 2008

Hösten har gjort sitt intåg...

och det är ju härligt tycker jag, sommargarderoben kan definitivt plockas undan och den gamla höst garderoben uppdateras med några nya plagg och accesoarer. Äpplen finns i överflöd hos dem som förunnats med fruktträd i sina trädgårdar. Det här stora äpplet är det sonen som plockat och fotograferat hemma hos farmor och farfar i helgen. Lyxigt nog fick vi med oss en hel del äpplen hem därifrån också!






Och med risk för att upprepa mig så visar jag hortensian (favorit i repris) som idag har grånat lite grann, jag gillar den här lite bleka tonen bättre än när den är precis knallblå.



New Dawn rosen har många knoppar igen, det är så fint att den kommer igen så här sent på säsongen, gillar den verkligen!




Ja sen har jag ju några halsband som jag har knåpat ihop idag som jag måste visa också...

Nedan är det 2 st. halsband, ett kort med vita sötvattenpärlor och transparanta nuggets och ett långt med vita sötvattenpärlor, små transparenta hjärtan och nugggets. Hänget kan tas av så man får ett enkelt pärlhalsband.

uppdatering: det korta halsbandet nedan är sålt!


Nedan en detaljbild av halsbandet ovan! Korset kan bytas ut mot ett hjärta eller liknande då jag har satt ett lås på det så det är avtagbart. Det funkar väl som vanligt att förstora bilderna genom att klicka på dom.



Sist idag visar jag ett kort halsband också med ett avtagbart hänge som finess!


Halsbandet ovan är sålt!

Nu har jag en liten påminnelse; glöm inte utlottningen här nedanför! Skriv en liten kommentar under inlägget och du kan vinna armbandet!


Hej så länge!




Inga kommentarer: