måndag 25 augusti 2008

Smycken!

Jag kan inte låta pärlorna vara ifred speciellt länge, min lilla pysselhörna har blivit flitigt besökt av mig senaste tiden, det finns ju så mycket smycken som behöver ta form i realiteten istället för i mitt huvud. Här är lite av vad jag har jobbat med de sista dagarna...




...ovanför: halsband med vita sötvattenpärlor och glasklara nuggets, hjärtan mm. En klase med likadana pärlor dinglar i en ring som är avtagbar. Sålt!



Här ovan ett halsband av 2 olika sorters länkar, runda längst ner(fram) och avlånga länkar baktill. Två vita silverfolierade hjärtan och en silverfärgad metallring som dekoration. såld!



Blåa detaljer (ovanför) i ett länkhalsband med stora ovala och små runda ringar. Köp till ett annat hänge och byt ut hänget mot ett silverfolierat hjärta t.ex. Sålt!



Örhängen i silver med små figurer som matchar armbandet här nedan!




såld!



Det finns så mycket att göra och så lite tid. Imorgon är det slut på min lååååånga sommarledighet och jag ska tillbaka till mitt arbete, vilket betyder lite mindre tid vid pärlbordet, men å andra sidan har jag pärlaffären precis bredvid jobbet så jag kan slinka in där lite oftare. Och nya pärlor betyder ju mer lust att pärla! Så det blir nog fler inlägg här så småningom kan jag lova!




Inga kommentarer: