onsdag 13 augusti 2008

2 halsband till...

Hej på er!

Jag gjorde 2 st. helt olika halsband igår kväll, det ena är sött och romantiskt med hjärtan och vita sötvattenpärlor. Låset sitter framtill så det går att variera längden lite. Avslutas med en skir hjärtberlock. Förstora gärna bilden genom att klicka på den.



såld!



Halsband nr 2 är lite tuffare med den grova kedjan och låset som berlockerna hänger i.
(fatet är min egen produktion i lergods)




Låset och berlockerna kan tas av och hängas på väskan eller nyckelknipan om man så vill, då blir halsbandet lite mer enkelt. Sålt!




Ha en bra dag alla ni som tittar in här och lämna gärna en kommentar innan du går!







Hälsningar från Mimmi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kusin!

vilken underbar blog du har ordnat ihop. fast det är inte bara den som är det såklart, utan alla fina smycken, inredningbilder m.m.
riktigt harmoniskt=)
Mamma skickade mig länken, ska kika mer en annan dag.. har jobbat natt nu så man vill bara sova..
tråkigt att det aldrig blev nån tid över att besöka er när jag va ner i södra Sverige. men vi bodde i Halmstad och det blev bara en dag på Liseberg inget mer. Kommer fler gånger=)

hälsningar Cissi

Anonym sa...

Hej Vännen!
Du är ju verklingen helt fantasktisk ;-)
Jag är super-imponerad. Vilka fina smycken! Det ska bli kul att komma ner och träffa dig i september,
Kram
/Lottie