lördag 12 juli 2008

Fler inomhusbilder.


Fortsätter på det kvinnliga temat som jag började med igår...
Ester är lite androgyn i sin framtoning, egentligen är hon en manlig modell, men hon älskar att vara klädd i lager på lager av halsband.


Det här är Edit, hon är en gammal sömmerskemodell som numera tillsammans med Ester tjänar som modell och uppsamlingsplats för mina halsband innan de går till försäljning.




Här är en byst som jag gjort på keramiken. Kavlat och format på fri hand.






Här är en del av min vita skulptursamling, den får nåt tillägg då och då när jag varit på loppis och fyndat.
Det här var bara några av kvinnorna som fastnat på bild, fler finns det bara man håller ögonen öppna.
Ja det var väl allt för idag, återkommer med lite annat imorgon tror jag.
Kramis från mimmi.

Inga kommentarer: