torsdag 21 april 2011

Rosa och rött i en vacker mix...













Det känns att våren ha kommit på riktigt nu och som jag skrev i tidigare inlägg så pysslar jag mer i trädgården just nu än vad jag gör smycken, därför passar jag på att ha en utlottning av det här somriga armbandet i rött och rosa. Hjärtat i silverfärg är avtagbart så att man kan hänga det på ett halsband eller liknande. F.ö består smycket av glaspärlor och blommor i akryl.


Vill du ha chansen att vinna det så får du kommentera här i min blogg eller på Smycken och Smulors Facebooksida.


På söndag den 24/4 efter kl 18 kommer jag att dra en vinnare.
Lycka till!

En vinnare är utsedd och det blev en deltagare på Smycken och Smulors facebooksida som vann. Grattis Lena Kryh!!!


3 kommentarer:

Pezon sa...

Vill ha!
Underbart vackert armband, man blir så glad och man kommer att känna sig vacker med detta vackra smycke runt sin handled. Kram o Glad Påsk! Pernilla Idehed

Anonym sa...

Så fint !! Självklart vill man gärna vinna det!!
Mvh Ingrid G

Smycken och Smulor sa...

Tävlingen är avslutad. Tack för att ni ville vara med!