onsdag 2 mars 2011

Rosa, blått, lila och grönt....


Det är hur roligt som helst att göra blomstersmycken...här är några nya armband, har ett grönt också!
Fast just idag har jag gjort lädersmycken.
Passar bra med både blomstersmycken eller läder i vår tycker jag.Om man har blommiga kläder kan man balansera med ett snyggt läderarmband eller om man är jeanstjej kan man bli extra fin med ett blomstersmycke!
Vad föredrar du för smycken i vår? Det behöver inte vara nåt av mina alltså, utan mer vilken sort?
Marie-Louise

4 kommentarer:

Fröken C sa...

Så otroligt fina!

Tycker det är fint med ljusa, pastelliga färger nu till våren. Gärna med hängande tingeltangel;))

Har hittat ett nytt mönster på läderarmband jag ska testa att göra.

Ha det gott!
Kram C

Helena sa...

Å vilka härliga färger du jobbar med! Blir så glad av att se!
Kram Helena

Fröken C sa...

Javisst är den söt:))

Lite på bloggen men mer på min fb-sida. Såg att vi har några gemensamma vänner:))
Kram C

Fröken C sa...

Oj glömde:o
Läderarmbandet är med inflätade pärlor.