måndag 21 mars 2011

Framsteg...


Oj oj oj vad man kan bli frustrerad på tekniken...
jag har försökt att lära mej photoshop men kan absolut inte det, sen har jag försökt att ladda ner olika gratisversioner av fotoredigeringsprogram utan att lyckas,
men nu kanske jag har hittat min grej...
TACK Sara Bökwall för tipset!!!
På en liten kort stund lyckades jag ju göra bilderna ovan och det var INTE svårt!
Fjärilen är ett nytt sött flickhalsband på kedja.
Ska fortsätta med detta nya lite senare. Nu blir det till att uträtta lite ärenden...
Marie-Louise
förresten så blev jag så himla glad i dag av en kommentar i föregående inlägg, vem du än är "anonym" så gjorde du mej så himla glad!!!


2 kommentarer:

Fröken C sa...

Jättefina bilder!
Vad är det för program du testat?

Kram C

Fröken C sa...

Lustigt, det programmet laddade sonen ner åt mig i em:)))) Har inte hunnit testa än. Är totalt väck när det gäller datorer, hihi:) Men är det lätt ska jag nog med sonens hjälp kunna lära mig!

Kram C