fredag 30 april 2010

Blommor ute och inne...



Det är inte bara memorywirearmband som jag fastnat för att göra, nej det är även såna här blommiga armband av olika akryl och glas och sötvattenpärlor mixat med detaljer i bronsfärg.
Fast ärligt talat har jag bara gjort två stycken, haha...
Har knappt gjort ett smycke på en vecka då det varit mycket annat på schemat. Men idag hann jag med lite medans grabbarna var i skolan. Köpte en del fina pärlor i Stockholm förra helgen och har även hunnit in på Göteborgs finaste pärlaffär i veckan, men pärlandet har fått vänta. Åh vad det är jobbigt att ha så mycket fina pärlor, men inte ha tid att göra nåt av dom.
I helgen ska jag arbeta i trädgården också, har lite blommor att plantera och klippa ner. Det är dags att frisera rosenbuskarna nu när björkarna fått sina musöron, men det kanske ni har gjort redan? Det är väl jag som är sen som vanligt!
Hoppas ni får en fin helg allihopa!
Marie-Louise

Inga kommentarer: