lördag 4 april 2009

Ny bekantskap!

Ihelgen gjorde jag en ny trevlig bekantskap i min närmaste omgivning, en bloggare med en mysig butik!
Precis vad man behöver! Sökte efter återförsäljare av Jeanne Darc Livings senaste tidning som ju inte finns till försäljning hos de vanliga tidningsförsäljarna och hittade då Floras Kulle precis i min närhet! Tyvärr hade hon inte nr 2 som jag var ute efter men...
det fanns mycket annat fint där! Ta en titt i bloggen så får du se.
Jag och min granne åkte dit och mycket godsaker fanns det förstås.

Dessa bilder är lånade från Floras Kulle.


Påskpynt och annat fint. Keramik från Västergården(mums) och textil från Nyblom och Kollén och mycket mycket mer!!!!!

Ja om ni bor i närheten så tycker jag verkligen att ni ska åka dit en sväng.
Gott om presenter både till dig själv och dina närmaste!
Kram Marie-Louise








Inga kommentarer: