söndag 14 september 2008

Över 1000 läsare...


...ja jag tror det knappt, men ikväll när jag loggade in mig stod det 1003 på räkneverket!!! Hade väl aldrig kunnat tro att så många skulle vara intresserade av vad jag sitter och pysslar med här hemma. Därför ska jag ha en utlottning av ett armband till er alla mina härliga läsare! Skriv en kommentar till ett inlägg och du är med i utlottningen av det här armbandet, gjort av bergkristall och vaxade glaspärlor med metall detaljer och ett hjärtformat toggellås! Jag drar en vinnare bland inläggen på lördag den 20 september. Vinnaren meddelas här på bloggen samma dag! Lycka till!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör så fina saker att man gärna tittar in här då och då!

Anonym sa...

Va roligt att så många tittar in hos dig, jag är nog in varje gång som datorn behagar funka:( så naturligtvis vill jag vara med på utlottningen av dina fina smycken. Snygga skyltdockor du fick tag i, perfekt att visa alla dina alster på.

Hälsningar Maritha i Avesta

idémakeriet sa...

Vad bra att du tipsade mig om din utlottning, då vill jag gärna vara med. En sån fint armvand kan man inte vinna varje dag.
Grattis med 1000 läsare, jag förstår det måste firas.
Ha det så skönt i helgen och en kram på dig.
Kram Gerda