lördag 27 september 2008

Skyltdockorna...

är ju fantastiska! Jag gillar dom så mycket för dom har tillfört en ny dimension i mitt pysselrum, gillestugan, det har blivit lite mer att pynta och det gillar jag. Nu kommer ju tiden då det behövs eldas lite också då sitter jag perfekt till för jag har kaminen vid min pysselplats. Riktigt mysigt blir det då!
Här kommer det några nya och gamla halsband.
Halsbandet ovan med en fjäril är sålt!
Sötvattenpärlorna håller sitt grepp runt mig, dom är så lätta att jobba med och få ihop fina halsband av!









Utan kläder! Ooopsss!


Och så här ser de ut påklädda! Långklänningen lät jag sy jag upp i Vietnam 1997, jag har aldrig fått användning för den förrän nu, lustigt va?
Vilket är att föredra egentligen? Det går mycket lättare att fotografera mot en ljus bakgrund( utan kläder) än mot en mörk (långklänningen i det här fallet)!

Jag får väl variera mig eller hur?





2 kommentarer:

Anonym sa...

Armbandet kom idag, vackert. Tack!

Emma Clara sa...

oj...hittade hit från " Idemakeriet"...vilka fina smycken du gör!!