söndag 24 juli 2011

Läckert cerist!







Ett färgstarkt set med halsband och armband av cerisa sötvattenpärlor har jag gjort i helgen. Halsbandet är 90 cm och går att variera en hel del, det går att ha enkelt eller 2 varv runt halsen, berlockerna kan flyttas eller tas bort. Hitta ditt eget sätt att ha det.

Setpriset är 450kr och var och en för sig kostar halsbandet 275kr och armbandet 225kr.

Finns endast i ett exemplar.

Ha en fin vecka, jag har semester så jag kommer inte att kunna svara på mail så snabbt, har inte tillgång till dator alla dagar. Bara så ni vet!

Marie-Louise

3 kommentarer:

Malmis sa...

Finfint!

Mervis smycken/Sländan sa...

Riktigt fin färg och fiffigt med flera användningssätt. Det brukar uppskattas!
Visst är det gott med semester?! Själv är jag redan inne på min fjärde vecka. Vad fort det går!!

Malin sa...

Härligt med färg! Alla pratar om att vinterkollektionen ska göras, för höstkollektionen är ju redan färdig.. Bah Humbug! Jag funkar i alla fall inte så.. Du har en underbar blandning av smycken som passar den breda skaran!