lördag 11 december 2010

Fika.





Eftermiddagsfikat igår med kaffe, saffranskaka, pepparkakor och tårta.
Och Baileys:-)
Ja nu är det inte långt kvar till jul. Blir alltid påmind om det den 10 december då jag fyller år och det är exakt 2 veckor kvar till jul.
Stressa inte för mycket nu. Det blir jul ändå!
***
Är det så att ni vill ha några julklappar eller nåt nytt smycke till er själva så kika in i min
så kanske ni hittar nåt. Jag skickar med posten så ni har era smycken innan jul!
Den är inte helt uppdaterad med de nyaste smyckena men jag hinner nog lägga till en del i helgen.
På FACEBOOK finns alla mina smycken på Smycken och Smulors egen sida. För att hitta en länk dit kan du scrolla ner lite här och titta i höger spalten.
Må så gott!
Marie-Louise

2 kommentarer:

Smycken från norr sa...

Dina bilder är alltid så hemtrevliga : )
Gillar dem skarpt

Sabina sa...

Grattis på födelsedagen! Vilken mysig fikastund du har fotat!
Kram sabina