fredag 29 oktober 2010

Rosa smycken.



Nytt för dagen är det här rosa 80 cm långa halsbandet med blandade rosa pärlor och ljust silverfärgade mellandelar. Man kan ju även ha detta halsbandet dubbelt runt halsen och hänget med den stora ängeln och strassringen är avtagbart. Just detta gjorde jag idag för att delta i en rosa "utmaning" som en pärlshop har.
Nu har jag flera visningar inbokade innan jul, är du intresserad av en visning så hör av dej på mejlen, se högerspalten.
Annars går det bra att titta in i min bloggshop och beställa också.
Där mejlar du mej också dina frågor/ beställningar.
Dessutom så kommer jag att ha öppet hus vid ett eller ett par tillfällen innan jul. Tid meddelar jag senare.
Marie-Louise

3 kommentarer:

Sara Bökwall sa...

Det här var väldigt "smycken och smuligt"! Ljust, silvrigt och fräscht - jättesnyggt!

Mervis smycken/Sländan sa...

Så vackert!

anette sa...

Väldigt skirt o vackert!