måndag 11 oktober 2010

PUSS på er!


Nu är jag hemma igen från en helg fylld av pärlor och nya intryck. Helgen har varit vikt åt pärlträffen PUSS och det var första gången jag varit på en sådan stor träff. Det var fantastiskt roligt att träffa så många trevliga människor som delar mitt intresse för pärlorna.

En hel helg har vi tillbringat på hotell i Täby, dagarna fylldes med workshops och tävlingar på olika teman. Jag hade turen att få pris, ett 2a och ett3e pris i dom tävlingar som jag deltog i. Helt otroligt!Mat och kaffe serverades med jämna mellanrum.
Tänk vilken lyx!

Några av tjejerna hade jag träffat tidigare via bloggandet och facebook och det var så kul att träffas IRL också!

Bilder på vad jag har gjort under helgen kommer att läggas ut framöver, främst på facebook och i bloggshopen. Bilden ovan visar det jag gjort också.
Kram på er!

Inga kommentarer: