lördag 21 augusti 2010

Rea hos Smycken och Smulor!

Idag lyckas jag inte lägga in några bilder här i bloggen av nån anledning. Har försökt vid ett flertal tillfällen idag men det vill sej inte.
Jag vill egentligen bara säga att det är renoveringsrea hos Smycken och Smulor.
Kika in i min bloggshop och se om det är nåt som du skulle vilja ha eller kanske köpa som present.
30% dras av på priset!
Orsaken är att jag håller på att renovera mitt arbetsrum och vill bli av med så mycket som möjligt för att kunna fylla på med nyheter under hösten och erbjuda ett snyggt och fräscht showroom lagom till jag ska ha öppet hus i höst.
Marie-Louise

2 kommentarer:

Elisa Day sa...

Aha du var där! Vet du jag hade fått köpa en biljett till U2 i Göteborg för ett år sedan men hittade inget boende så jag åkte aldrig. Jag kommer nog också vara hög i flera dagar. Har varit på fem U2 konserter och blir hög av lycka varje gång. Kram

Tiina Veidemann Design sa...

Hej,

Vad spännande med ett showroom, säg till när du har öppet hus så skall jag försöka komma ner! :-) Å jättefina smycken med blommor - såå härliga!
Kram