måndag 8 december 2008

Utlottning

Så var det äntligen dags för min utlovade utlottning av ett halsband. Men det blev inte ett halsband... det blev två! Jag hade lite taskigt ljus så här sent på kvällen så bildskärpan är ju inte den bästa.
Första priset eller första bilden om man säger så är en grov silverfärgad länk som knäpps fram och avslutas med ett stort hjärta. Andra pris blir ett långt dubbelt mockaband som knyts i valfri längd baktill. Avslutas med två silverfärgade stora ringar.
Ja vad tycker ni? Kan det vara nåt att hänga runt halsen?
Skriv en liten kommentar under det här inlägget och du är med i utlottningen! Om du av någon anledning inte kan lämna en kommentar så går det bra att mejla mig. Se adressen här i högerkolumnen.
Sista dag för deltagande blir den 15/12 2008 kl 19.00
Därefter lägger jag ut vinnarnamnen här på Smycken och Smulor, och kan förhoppningsvis skicka halsbanden så de kommer fram i tid till julfirandet!
Lycka till!

12 kommentarer:

Maritha sa...

Hallo där

Vad snyggt halsband med din favvokedja oxå (runda). Klart man försöker att vinna igen då. Asta poserar väldigt snyggt, hon har ju lite färg oxå jämfört med kompisarna.
Hoppas på tur gör jag.

Kram Maritha

Lotta sa...

Hej,
klart att jag vill vara med att tävla om halsbanden. Om jag vinner får jag dela det med min dotter. Hon älskar sådant :)
Ha en skön helg.
hälsn. Lotta

knyppeldynan sa...

Hejsan!

Tack för en trevlig blogg. Jag vill vara med på din utlottnig på de Jättefina halsbanden.... och förhoppningsvis vinna något av dem.

Mvh

Rosita

idémakeriet sa...

Tack för tipset, självklart vill jag vara med. Den halsbanden med det stora hjärtat skulle passa mig. Tycker den är i all sin enkelhet helt otroligt.
Roligt att du vill vara med i tävlingen.
Hoppas att du vinner.
Kram Gerda

Zandra sa...

Yummi! Vilka snygga halsband, klart att de skulle passa på mig! Det här var en trevlig bekantskap i bloggvärlden.

Anonym sa...

Hej,
Jag lade in en kommmentar på din födelsedag, men den kanske försvann. Grattis i efterskott, Vi kanske ses i jul!
Kram
Lottie

Robin&FannysMamma sa...

Klart jag vill vara med om utlottningen! Sällan skådat såna vackra halsband! Ögongodis =)
Gör det nåt om jag lägger till din blogg som favorit? Väldigt trevlig sida må jag säga! God jul och gott nytt år!
/Agneta

Anonym sa...

Hej Marie-Löuise!
Helt otroligt fina halsband..Jag tycker speciellt om den med den stora hjärtan.
Skulle vara fint att vinna den..men man kan kanske beställa en om man inte vinner den??..
God Jul till er!
Kram
Raili

Anonym sa...

Hm. Jag försökte kommentera här innan, men det verkar ha försvunnit. Så klart jag vill vara med och tävla om så fina saker! Ett av de där skulle verkligen lyfta hela julen (och hela det nya året också!)

Anonym sa...

Godkväll!
Jättefina halsband.Vore inte dumt att vinna ett av den.Snygga vart och ett på sitt sätt. Jag gillar dem båda och alla andra oxå.
Kramizar /Birgitta

♥ Stines hverdag sa...

Så snill du er da :)
Begge smykkene er kjempe fine! Hadde blitt glad hvis en dem lå under juletreet i år.

Anonym sa...

Hej Marie-Louise!
Klart man vill vara med på din utlottning, jag känner mig så fin i dina smycken - som du redan vet....faktiskt just nu i ett halsband med rosa sötvattenpärlor.
Adventskram från Gunilla