måndag 15 december 2008

Får jag lov att presentera...

den som hade turen att bli vinnare i min utlottning...




du vinner den grova kedjan med det stora hjärtat.


och

Lottie


du vinner det svarta halsbandet med stora ringar.


Grattis till er!


Agneta vill du mejla mig din adress så kommer halsbandet på posten endera dagen!

Och Lottie du får ett brev snart med din vinst!

Det var 13 st som ville vinna halsbanden, 12 st via bloggen och 1 som visade sitt intresse via mejlen, till er vill jag bara tacka för visat intresse och välkommen åter!


lördag 20/12 kl 12-16 ska jag ha öppet hus här hemma med lite försäljning av smycken och keramik.

Bjuder på kaffe och tilltugg om du har vägarna förbi.

Hemma hos mig betyder Kungsbacka för er som inte visste det. Mejla mig för vägbeskrivning.

Välkommen!










1 kommentar:

Robin&FannysMamma sa...

Weeeee! Jag vann! Tack så mycket! =))
Jag är lite nybörjare på den här med blogg så jag undrar vart jag hittar din mailadress? Är det samma som bloggadressen? Tack på förhand!
MVH/Från en heeeelt överlycklig Agneta! =)