söndag 5 oktober 2008

Nya halsband...

Halsbandet ovan är sålt!

Sålt!

Sålt!


Ängelhalsbandet är sålt! men jag får väl tillägga att det går att beställa, det är många som vill ha ett! Och jag kan bara hålla med er att det är fint och en perfekt liten present till en kär vän eller anhörig!

Det känns som det var länge sedan jag la in nåt nytt här på bloggen, men jag har då inte varit overksam, tvärtom det har producerats en hel del halsband och ett och annat örhänge också, men jag tänker inte visa allt idag, nåt får väl bli en överraskning till er som brukar vara intresserade av att se dom på riktigt också!


Jag har varit på nya ställen och gjort lite inköp, kolla in mina länkar om du är intresserad!


Kram!


Som vanligt går det bra att förstora bilderna genom att klicka på dem!



3 kommentarer:

Marie sa...

Hej!
Tack för din kommentar hos mig!
Vilka fina smycken du tillverkar och dina keramiksaker var ju jättesöta!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Ps. Kannan du såg hos mig är precis som du trodde från Västergårdens keramik.

"Lilla jag" sa...

Hej. Vilken fin sida du har. Jag pysslar själv med smycken men bara i silver. Det är så kul att surfa runt och titta in på likasinnades sidor.
Fortsätt det fina jobbet.
Anne

Anonym sa...

Hej!Tyckte mycket om ängelsmycket skulle vilja beställa ett också,det ska bli en present till en tjej som hjälpte mig och Julia i söndags när vi hadde krockat med en älg strax efter siggadalsvägen.
MVH Cecilia "sissi" Julias mamma som går i din sons klass.