lördag 18 oktober 2008

Lite nytt...

som jag har skapat vill jag visa er förstås. Det är blankt och silvrigt för hela slanten!!! Det passar väl året runt eller hur? När jag "spanar" halsband på stan så ser jag att många har långa halsband med länkar och olika berlocker. Mina halsband har också kedjor och länkar i olika varianter med berlocker och hängen i "klasar". Alla olika förstås, jag har svårt att göra 2 likadana halsband, det är roligare att vidareutveckla designen hela tiden.



Har ni sett en sån fantastisk vacker kudde i tovad ull, den har jag köpt av Hilde Horni, henne hittar ni här;
www.hildehorni.com/ Hon gör fantastiska konstverk i ull!!! Du måste bara klicka dig dit!


Kramar till er alla!


Och till dig Anette, som undrade var jag köpt den silverpläterade kedjan som jag visade 080612 kan jag säga att jag köpt den i min lokala pärlaffär, vet ej vad det är för märke eller leverantör tyvärr.

Inga kommentarer: