söndag 4 september 2011

Doftande skönhet!














Med risk för att detta snart blir en blomsterblogg så publicerar jag ändå de här nya fotona på en ljuvlig kruka med liljor som jag har i köket just nu. Hoppas att jag kan plantera ut dom och få glädje av dom även nästa år! Saken är den att det inte blir några smycken gjorda...jag sitter bara vid mitt skrivbord och stirrar på pärlorna och oredan som jag brukar kalla kreativt kaos. Tror att jag har en mindre kreativ paus just nu...

Marie-Louise



1 kommentar:

Mervis smycken/Sländan sa...

Inget fel på blommor!! Och liljor är så fantastiska! Har själv flera sorter, bl a krollilja som är underbar och de kommer år efter år. Men se upp för liljebaggen, en orange skalbagge som gärna äter upp hela bladverket. Måste handplockas!
Ler lite åt ditt uttryck "kreativ paus", känner lite likadant. Vill göra ngt nytt men har inte hittat just det...