måndag 4 oktober 2010

...

LYCKA är...
att göra andra glada
att göra saker som gör mej glad
att få vara med familjen
att ta ledigt från familjen
och åka på pärlträff!
JAPP
äntligen ska jag åka på en stor pärlträff och träffa andra med samma intresse som mig.
i 3 dagar och 2 nätter ska vi pärla, prata och prova nya idéer.
Förhoppningsvis kommer jag att göra en hel del nytt och få ny inspiration till nya smycken att delge er.
Visst finns det mycket annat som är LYCKA
men just nu ser jag fram emot PUSS pärlträff
och det ska bli SÅÅÅ kul att träffa er andra
pärlgalna tjejer som jag annars bara träffar här på bloggar och Facebook.
Min facebook utlottning av ett armband fortsätter, sista dan att delta är 6/10.
Du kan också lämna en kommentar här om du inte har facebook.
Kram Marie-Louise

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jaaaa!!! Jag längtar oxå jättemycket till helgen!!!! Ska bli så roligt att få träffa alla igen o dig för första gången :-))

Ang skolplanchen så har ev min pappa ett ärende till just kungsbacka från framöver, lustigt nog!
Hoppas den inte är i vägen för er för jag vill så gärna ha den :-)

Kram Jolin

Tiina Veidemann Design sa...

Åh jag vill också åka till PUSS, får jag följa med nästa år? :-) Kram

anette sa...

Jag längtar oxå till helgen, ska bli GÖRMYSIGT!!!
Kul att ses!!!

Kram anette

Sabina sa...

Hej Marie-Louise!
Har försökt lämna kommentar tidigare men det lyckades inte. Din blogg är fylld av massor med vacker inspiration! Låter jättemysigt med pärlträff, har aldrig varit med om det. Hoppas ni får det fint!
Kram Sabina

Smycken och Smulor sa...

Jolin, planschen är kvar till dig, så vi hörs ju om han kommer hit!

Tiina, nästa år får du anmäla dig också!

Unknown sa...

Hihi, såg din kommentar om veden :-D
Vi har eldat sen i augusti ;-)
Men den veden som är utanför dörren får bara användas i nödfall, när det är snö, 20 minus o drivis. Annars får vi snällt tåga upp till veboden i skogen...!
Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi ses, hihi!

Kram på dig!