fredag 12 februari 2010

Svartvitt som favorit igen...

Ett riktigt läckert armband av krackelerade glaspärlor i svartvitt. Ett armband som sticker ut samtidigt som det är neutralt!




Detta är ett set med halsband och armband som passar till mycket, det är enkelt och neutralt men sticker ändå ut lite då det är gjort av ganska stora pärlor.





Det här senaste halsbandet är gjort med en lite mindre "änglaflicka" än de jag visat här tidigare. Det är inte helt färdigt ännu så det dröjer några dagar innan ni får se det färdiga resultatet!

Glöm inte att klicka dig vidare till min bloggshop om du inte varit där på några dagar!

Jag finns också på facebook där jag erbjuder 10% på ett köp tom 14/2 om du är medlem!

Kram





5 kommentarer:

messini design sa...

Jag är ju lite mer för rosa än svart jag, även om armbandet var väldans fint! Gillar hänget, så sött! :)

messini design sa...

och halsbandet såklart, det glömde jag nämna...läckert tillsammans! Du såg att frost08 hade en tävling va? Tänkte tipsa dig, men du brukar ju hänga med i vad som häner på PP. Jag skickade in ett bidrag igår i alla fall. Det blev en snabbjobbad grej ;)
Hoppas du mår bra! Kram min fina bloggvän!

Smycken och Smulor sa...

Har precis skickat in ett bidrag också! Jättekul med en romantisk tävling!!!
Kram

Catrin sa...

Jätteläckert med krackelerat! Och vilket gulligt halsband med hängen :-)

Malin sa...

Tack för kommentaren i min blogg! Är ofta inne på din sida och får mycket inspiration. Äger en mapp med originaldokument som sträcker sig från 1865- ca 1940. Den idén lånade jag av dig ;-) Hoppas att vi hör av varandra igen!