onsdag 23 december 2009

Juleljus i vårt hus...


Hoppas att julen är lugn och stilla och full av mys även hos er. Här i Kungsbacka har vi en vit och solig dag idag. Nu sänker sig mörkret sakta över bygden och ljusen tänds här inne. Har varit ute i snowracerbacken med barnen idag och fått lite frisk luft och sol... inte så illa. Nu ska vi ta en eftermiddagsfika med nybakta bullar och saft och kaffe.
Tack alla ni som handlat av mig under året och hoppas att ni fortsätter att vara kunder hos Smycken och Smulor även nästa år.
Tack till alla er smyckesdesigners som jag inspireras av och som förhoppningsvis ibland hittar lite inspiration hos mig också, ni vet vilka ni är!
GOD JUL
önskar jag er alla!
Marie-Louise
PS har uppdaterat smyckesbloggen med ett riktigt snyggt set som passar till nyårsfesten!

6 kommentarer:

messini design sa...

Hej Marie Louise, så vackert du har det! Vi är inte klara ännu, vi städar in i det sista, men i kväll klär vi granen och kopplar av, hoppas jag.
Ser att du gjort många nya fina smycken, själv har jag bara kunnat göra enkla saker som hängen på rem,är fortfarande dålig i ögat. Vad jag längtar efter att göra något mer avvancerat och pillrigt! :D
Jag ska i alla fall säga vilka typer av smycken jag gillar mest av det du gör. Det är den romantiska stilen när du blandar olika pärlor eller lägger in något vintagehänge.
Ha en skön jul!
Kram Karin

Smycken och Smulor sa...

Tack Karin. Hoppas verkligen att du får bli bra i ögat NU! Det verkar långdraget.. kanske är det atropineffekten som håller i sig!?! Må så gott i julhelgen! Kramar från mig!

Elisa Day sa...

Vad mysiga bilder. Jag prenumererar på båda dina bloggar men har missat massor med inlägg på smyckesbloggen. Men nu har jag gjort om så nu kanske jag får veta när du uppdaterar på båda bloggarna. Massor med vackra smycken! Kram

Anonym sa...

Hej Marie-Louise & massor med God-Jul & Ett Gott Nytt Ar onskar jag dig!!
Kramar fran Pernilla (Pennie)

Catarina sa...

Hej :))

Såå gött med lite sol..
Önskar dig med en go fortsättning på julen..

Kram//Catarina

Helena sa...

Hej! Jag önskar dig en fortsatt härlig jul med mycket glädje, gemenskap, lugn och god mat med när och kära! Julkramar Helena