lördag 8 augusti 2009

Värmebölja när man börjar jobba, typiskt...













Vill så gärna pärla men tiden räcker inte till, har ju jobbat några dagar denna veckan och idag har jag och barnet uträttat ärenden... varit på biblioteket och lånat böcker (pärlböcker blev det för mig) och så har vi handlat presenter för barnen ska på barnkalas imorgon. Får man säga barnkalas när det är 9 årskalas förresten?
Sen har jag städat efter att arboristerna var här och fällde alla träden på baksidan, det är massor med sågspån och gamla grenar och skräp att plocka undan från uteplatsen på baksidan, men jag fick ordning på det och ikväll har vi kunnat sitta ute och grilla och äta. Det var längesedan...
Nåväl... här kommer några foton på det näst senaste jag gjort, den nedersta är min personliga favorit... är väldigt "svart" sedan jag var på konsert förra helgen. En enkel läderrem med 2 st avlånga silverfärgade berlocker...I like...
De senaste halsbanden jag gjort är enkla kedjor med klasar av vita jadekulor... foton kommer väl snart kanske...
Kram M-L


Inga kommentarer: