måndag 3 november 2008

Har inte hunnit fotografera nåt sista tiden

så idag visar jag ett halsband som gjordes för nån vecka sedan. En favorit hos mig! Kanske jag behåller det själv!?! Tillägg den 6/11; halsbandet är sålt!

Veckan i Dalarna gick fort, gjorde bl.a ett besök hos en bloggare i Säter, Melinda på "mig och alice" http://migoalice.blogspot.com/ och i hennes butik fanns det så mycket fint att se och köpa att jag "fastnade" där alldelens för länge. Barnen satt i bilen utanför och undrade var mamma tagit vägen och kom in och hämtade mig. Jag hade gärna tittat runt lite till. Men det blir väl fler tillfällen. Om ni tittar in till henne nu så får ni se vackra bilder från ett snöigt Dalarna!!!

Kram!

3 kommentarer:

Alvin sa...

Hejsan!

Har hittat dej via Silverdalkullan i Rättvik.
Vilka fina smycken du gör, kan tänka mej att det är himla kul.
Ser också att du pysslar lite med keramik, vilket är mitt stora, både intresse och yrke. Lite ny- tänk av ideér som jag inte sett, jag tänkte mest på polkagrisstängerna, kul att se.
Välkommen in till mej och ta en kik om du har tid och lust!

Hälsningar från Leni

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har, den var rolig att titta in på! Och jag ser att vi delar intresset med smyckestillverkning, precis som du skrev på min blogg :-), jättefina halsband!
Såg att vi inte bor långt ifrån varandra heller, jag bor i Onsala!

Ha en bra dag!

Hälsningar Blackstone//Lillian

idémakeriet sa...

Känner igen det där med väntade barn i bilen och försvunnen mamma.
Jag det gäller att vara stark i vissa affärer. Fin halsband!
Ha en skön helg.
Kram Gerda