torsdag 12 juni 2008

Jenny vill se kedjor; varsågod!

Här är en silverpläterad kedja där ringarna sitter ihop i varandra. Snygg som den är eller med berlockhänge.
Här har jag länkat i blå glaspärlor och en budskapsring med orden "believe" i en kedja av lika stora ovala ringar.
Här är en kedja med ovaler som sitter ihop i varandra. Den är silverpläterad. Valfritt hänge kan länkas på. Här har jag bara hängt på ett turkost silverfolierat glashjärta (sånt du har vitt, Jenny)
Närbild. Såld:)
Ett av mina favorithjärtan på en kedja av ovaler i 2 olika storlekar. Såld:) Alla bilderna ska kunna gå att förstora genom att klicka på dem!


Jenny; det som finns är alltså runda länkar, antingen olika storlekar sammanlänkade eller samma storlek runtom hela. Detsamma gäller de ovala. Berlocker har jag lite olika, mest hjärtan av nån konstig anledning.

Du kan ju även se olika varianter ett tidigare inlägg nedan.

Det här blev sent gjort idag, kom inte hem förrän halv 8. Hämtade Albin som var på kalas och det slutade kl 7. Hoppas du hittar nåt som du gillar!


Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej fina smycken du gör. Och vilken skön musik sen, avstressande när man sitter här framför datan. Jag gör oxå smycken, undrar bara var du köpt denna silverpläteade kedja, Importerar du något eller.
Ha en skön dag Anette