lördag 24 mars 2012

Ägg.

Häromveckan
när jag var på loppis
hittade jag dessa ägg.
Fyra stycken ägg som var kitschiga men samtidigt söta.
Greppade dom direkt och stegade mot kassan.
Ja nu står dom ju där och jag undrar vad jag ska göra med dom eller var jag ska placera dom.
Dom får väl flyttas runt ett tag till dom hittar sin plats
annars återgår dom till loppis och det eviga kretsloppet.
Jag brukar tänka så när jag är på loppis att pengarna går till en god sak (Röda Korset, Erikshjälpen eller liknande) och om jag inte vill ha det så skänker jag tillbaka och de tjänar pengar igen på samma vara.
Inte så illa väl?
Ha en fin helg!
Marie-Louise

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan.
Vad använder du för ett fotoredigeringsprogram. Ser sååå fint ut med flera bilder på EN bild.
Hälsningar Eva

Mervis smycken/Sländan sa...

Vilka underbara ägg?! Såna hittar inte jag på de loppis jag besöker... Om du inte vill ha dessa, kan du ju alltid ha en utlottning på bloggen :-D Jag skulle vara med....;-) Kram Mervi

Unknown sa...

Så fina ägg. Man blir glad av dem.Måste bara skriva att du gör så fina smycken. Min stora inspiratör! Jag började i nov, med smycken och kan inte sluta ;-) ha en bra helg!

Smycken och Smulor sa...

Hejsan!
Eva, jag redigerar bilderna i ett redigeringsprogram förstås, det heter Photoscape.
Mervi, jag behåller nog äggen ett tag till iallafall :))
Piteå pärlor, tack för dom fina orden! Det får en att må bra :))