söndag 5 februari 2012

Det ärvda spegelbordet






grävde jag fram idag...
helt översållat av smycken i en inte helt ok röra.
Ni vet väl att ni inte ska förvara era smycken hängandes framme eller liggandes i en hög med andra smycken?. Allra värst är det i ett fuktigt badrum...
Om ni köpt ett smycke och fått en fin påse med så ska ni förvara smycket i den. Det skyddar både mot skav och damm och du kan njuta av ditt smycke längre. Sen ska man ju alltid ta av sig oäkta smycken på natten eller när du tränar eller svettas mycket.
Så hoppas jag att du kan njuta av dina favoritsmycken lite längre.
Ja, spegelbordet ja, det står i sovrummet och är en riktig favoritmöbel. Tyvärr tillbringar jag ju inte så mycket vaken tid där så jag ser det alltför sällan, men idag tog jag och fotograferade det med lite rekvisita.
Välkommen åter!
Marie-Louise

1 kommentar:

idémakeriet sa...

Vilket härligt spegelbord du har där.
Ja den vill man ju också ser när det är ljust, ler.
kram Gerda