torsdag 22 december 2011

Vita hyacinter



Hejsan!
Dags att önska er alla er underbar julhelg! Hoppas att ni får tid att vara med nära och kära och ha tid att tänka över vad ni önskar med era liv. Få tid som inte snurrar så fort som den gör vanligtvis och speciellt veckorna innan jul. Hoppas ni får tid till eftertanke och stillhet från vardagens hets och stress. Till er som jobbar under helgen önskar jag förstås detsamma. Det finns alltid dom som måste jobba även helger som denna och så kommer det alltid att vara, ta tillvara era lediga stunder och gör det bästa av tiden på jobbet.
Julkramar till er alla!
Marie-Louise
(Idag så hade jag fått tillbaka mitt gamla vanliga sätt att redigera inlägg, tack för det Blogger!)

1 kommentar:

idémakeriet sa...

Hej gulliga du,
Jag kom på att jag fortfarande inte har gjord ett inlägg om din award, ville ju samtidigt också länka till dina fina smycken.
Bra mål i det nya året får vi säga, ler.
Jag önskar dig en underbar jul, njut av varandra och ta det härligt lugnt.
Kramar Gerda