måndag 15 november 2010

Matt och blankt svart!




Fortsätter att göra mina svarta blomsterhalsband, det ena blir inte likt det andra utan varje halsband får sin egen design. Denna gången med en HJÄRTA SJÄL budskapsring.
Det tar sin lilla tid att få ihop alla små delar och det är det värt för att kunna släppa ifrån sej ett smycke som man är nöjd med.
Nu är det jobbavecka igen och det är så mörkt när man kommer hem om dagarna, tycker det är svårt att fotografera i halvmörkret. Dags att skaffa bättre lampor tror jag.
Ha det gott!
Marie-Louise



6 kommentarer:

Malmis sa...

Jättefina!

Smycken från norr sa...

Otroligt snyggt! Vad är det för pärlor du har?

Smycken och Smulor sa...

Tack! Pärlorna är onyx/agat och olika blommor i akryl som tillsammans med div pärlhattar blir till små blommor.

messini design sa...

Så vackert! Jag gör så sällan blommiga smycken numer, men de ligger här å väntar på mig och nu får jag inspiration! Det här är verkligen du! Vad jag njuter av att se dina blommiga verk! Kram! :)

Smycken och Smulor sa...

Tack Karin, jag känner också att det här är jag. Och mina lädersmycken, gjorde ett igår som jag är såå nöjd med.

Mervis smycken/Sländan sa...

Jag gillar också de här blommiga smyckena. Just det här var extra läckert! Kul att använda pärlhattar lite annorlunda!
Vad festligt att du kände till Stomp, har inte stött på någon annan!