måndag 7 juni 2010

Så många hjärtan...

Rosa emaljerat hjärta som just nu finns till salu i bloggshopen

Svart emaljerat.


Mörkt silverfärgat metallhjärta

Vitt silverfoilhjärta

Stansat och hamrat metallhjärta

Kopparhjärta

Akrylhjärta med metallfinish

Emaljerat med strass


Akryl med metallfinish

..det finns... håll med om att det knappt går att välja en favorit, detta är en bråkdel av alla hjärtan som jag har haft som personliga favoriter senaste åren.
Har sålt så många och var och en av er har säkert en egen favorit, kanske nån av dessa eller ett helt annat, kanske gillar du inte hjärtan på smycken?
Berätta vad ditt favorit hänge är!
Nu ska jag läsa en favvotidning i soffan, Jeanne dÁrc Living Magasinet...
Önskar er en trevlig vecka!
Marie-Louise

3 kommentarer:

Katarina sa...

Jag gillar definivt hjärtan, men kan inte bestämma mig för en favorit. Väldans snygga halsband var det i allafall :)
Kram!

ullabritt sa...

Alla är fina,men jag gillar mest det hamrade,jättefint.Har inte sett det tidigare.

Mervis smycken/Sländan sa...

Hjärtan är alltid rätt, många variationer har du gjort. Jättefina!